tiistai 11. helmikuuta 2014

Tiistai -viikon parhain päivä!

Tiedättekös miksi? Tiistai on viikon paras päivä,  koska maanantai on ohi ja seuraavaan on pisin mahdollinen aika ;)

Tämä tiistai on kulunut töiden lisäksi salilla! Sali piristi kyllä niin paljon! Pitäis ottaa aamusali taas kuvioihin mukaan, se kun potkaisee päivän ihan eri tavalla käyntiin. Nyt oon vaan niin tottunu 7-15 työpäivään, vaikka myöhemminkin sais töihin mennä :)

Tuo karvakaveri on myös siitä hyvä,  että sen kanssa tulee päivittäin lenkkeiltyä eikä käperryttyä sohvan nurkkaan viltin alle.

Jos tätä blogia lukee joku blogger-taituri niin olisin kovin kiitollinen,  mikäli saisin apua mun probleemaan: miten saan kännykällä kirjoitettuun postaukseen kuvat niin että ne näkyy normaalisti? Nyt ne vaan venyy leveämmäksi kuin teksti ja näyttää typerältä.

Tänään laitoin tilausta H&M:lle menemään ja huomenna voisin tehdä teille pienen kollaasin mun tulevista ostoksista :) Oon nyt niin keskittyny tämän kämpän laittamiseen ja jotenkin on tullu "laiminlyötyä" itsensä. Tällä viikolla oon havahtunu vaate/hius/naamakriisiin, joka ei nyt ota laantuakseen :D Joten jospa nyt panostais sit hetken omaan hyvinvointiin :)

Mä oon kyllä sellanen ihminen, et kun alan omassa elämässäni tekemään jotain, keskityn siihen niin täysillä, että se tasapaino unohtuu.  Mut on siinä se hyvä puoli, et saan asiat kyl melkolailla nopeesti tehtyä :) Tähän asuntoon muuttaminen alko perjantaiaamuna ja lauantai-iltana oli kynrtilät palamassa, tavarat paikoillaan ja sauna lämpeämässä :D Loppuun vielä muutama luultavasti venähtäny puhelimella laitettu asiaankuulumaton kuva :D

1 kommentti: