keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Kauneusjuttuja ja kiirettä

Heissan!


Eilinen menikin (taas) yhdessä hujauksessa ohi. Päivän teema oli töiden jälkeen geelikynnet. Joo, saatan olla hieman pinnallinen ;) Mun omat kynnet ei kasva kovin nopeesti ja oon maailman huonoin ja laiskin ite lakkailemaan/koristelemaan niitä, joten geelikynnet on loistava keksintö mun kaltaselle ;) Lisäksi mun kynsinauhat pysyy siistiä geelikynsien kanssa, eikä ne repeile koko ajan. Se on tosi inhottavaa, kun kynsinauhat on ihan verillä. Nyt sitten vaan harjotella olemaan pitemmillä kynsillä, kun just tottunu lyhyisiin.



Mä odotan tosi kovin viikonloppua! :) Saan mun ihanan veljen kylään! <3 Vielä mitään suunnitelmia ei ole, mut toisaalta se on paljon kivempi, koska sitten saa tehdä vaikka jotain ihan ekstemporee! :) Viikko kuluukin onneksi nopeesti, koska Pupella on trimmaaja tänään, jossai vaiheessa pitäis ehtiä käyttämään se jo viime viikolla mainitsemani lahjakortti Lumenen tehtaanmyymälään ja vissiin pitäis vähä siivotakin tulevaa arvon vierasta varten ;)





Viikonloppuna shoppailureissulta tarttui mukaan iso kaulakoru. Mä en yleensä harrasta minkään rihkaman ostamista vaan panostan mieluummin hieman kalliimpiin, mutta kestäviin koruihin. Tosin mun koruvalikoima ei oo mitenkään kovin suuri: muutama kalevalan sormus, papuketjukaula -ja käsikoru sekä guessin kaulakoru ja samaa paria olevat korvikset. Nyt ajattelin kuitenki vähä törsäillä ja ostella "turhaa rihkamaa". Ja kyllähän tuo koru kieltämättä on ihan kiva ja sopii aika monen vaatteen kanssa. Mä yritän nyt kovasti päästä eroon yhdestä tavastani, nimittäin siitä, että puen aina ylleni tuubihuivin -se on ikäänkuin sit se mun kaulakoru. Sinänsä ihan kiva ja sopii kyllä monen asun kanssa, mutta vois joskus olla ilmankin sitä. Jospa tää iso kaulakoru nyt auttais mua unohtamaan hetkeksi mun huivit :D Niitä on muuten varmaan lähemmäs 60 kappaletta kaapissa...

Kovasti haluaisin päivitellä jotain uutta vaatekaappiinikin, mutta miksei kaupoista löydy enää mitään kivaa? Mä en koe itseäni kovin hehkeäksi, jos vedän kukka/pilkku/täplä/rusetti/jakmitänäitänyt on- kuvioiset housut jalkaani ja röyhelöpaidan päälle ;D Ja jostain syystä nyt en onnistu löytämään kaupoista kun just noita tuotteita. Tai ehä mä en vielä tiedä, mitä haluan ja siksi löytäminen on vaikeeta :)

2 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet!! Ostetaan yhdessä pitsiröyhelökuviooksennus-housut ja ollaan 14 leivän uuni... ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Tykkään itekki! Hahhaa! :D kuulostaa suunnitelmalta, sovitaan nopeesti yhteinen shoppailupäivä! ;)

    VastaaPoista