sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Sunnuntaisisustusta!

Ihanaa sunnuntaita kaikille!

Me tehtiin heti aamusta tuon karvapalleron kanssa reipas lenkki ja kylläpä piristikin kummasti. Olisin kovasti odottanu, että myös koko viikonlopun mun luona vieraillu pääkipu ois jääny lenkin aikana unholaan, mutta näköjään turha toivo.


Lupasin teille eilen laitella kuvia mun tämän hetkisestä tyylistä, mitä tulee sisustukseen. Tänään ajattelin keskittyä jo olemassa oleviin sisutusjuttuihin ja sitten myöhemmin voisin esitellä teille sellasia juttuja, mitä olen hankkimassa.

Kiinnitän sisustuksessa erityisesti huomiota siihen, että viihdyn ympäristössä jossa olen. Olennaista mielestäni on myös tyylikkyys ja käytännöllisyys. Okei, myönnän! Taidan joskus ostaa myös tavaroita ilman, että niillä olisi mitään tekemistä esimerkiksi käytännöllisyyden kanssa ;)

Gantin tyynynpääliset mun oli pakko kotiuttaa uuteen asuntoon. Niitä kotiutui kolme beigen sekä kaksi harmaan väristä. Materiaali on ihanan pehmeää, ne on hillittyjä, mutta silti niissä on "sitä jotain". Uskon, että niistä tuleekin mun luottojuttu sisustuksessa. Ikeasta ostetut valaisimet ovat mun mielestä ihanat! Molemmista tulee kaunis ja tehokas valaistus pimeinä iltoina. Seiniin oon pyrkinyt tuomaan elämää sisustustarroilla.

Eero Aarnion suunnittelema Tuplakupla on ehdottomasti yksi mun lempivalaisimista. Se sopii oikeastaan ihan mihin tahansa tilaan. Meillä se on päätynyt makkariin. Vanhasta ikkunapuusta tehty taulu taas koristaa olohuonetta. Näin talvikaudella ikkunapuun takana on valoketju, joka antaa kauniin valaistuksen ja mielestäni tyylikkäästi tuo taulua yhä enemmän esiin. Taulun kaveriksi on päässy Pentikin kynttiläkulhot ja ne on saaneet sisälleen harmaanhohtoisia kiviä. Oon jo ehtiny tosin yhden keskisuuren kulhon hajottaakkin, mutta onni on ystävä, joka ostaa juuri oikeita asioita tuparilahjaksi ;)

Paikkansa ulkoa, etuoven edestä, on löytänyt suuri lyhty. Alunperin sisällä oli ulkovalosarja, joka sittemmin vaihtu pelkäksi kynttiläksi. Sisustustarroja löytyy myös yläkertaan vievästä portaikosta sekä olohuoneesta. Eero Aarnion Pinja- valaisin on uusin valaisinostokseni, jonka kotiutin vedoten syntymäpäivääni ;)

Huomatkaa myös sisustukseen täysin sopiva koira ;) Ikeasta ostettu lehmäntalja on saanut paikkansa olohuoneesta. Muualla asunnossa on värimaailma on valkoista ja beigeä, mutta makuuhuoneessa valkoinen on saanut kaverikseen harmaan.

Vielä on siis uuteen asuntoon melkoisesti ostettavaakin tavaraa, mutta pikkuhiljaa ostellen ne tulee hankittua :) Esimerkiksi osa kattovalaisimista puuttuu, muutama muutkin valaisin on vielä tulossa ja eteiseen tarvittais kenkäkaappi. Ja jostain syystä oon melko hyvä keksimään koko ajan jotain uutta, mitä on ihan pakko ostaa..

Nyt toivotan kaikille mukavaa sunnuntain jatkoa! :)

2 kommenttia:

  1. Kiva päästä kurkistelemaan sun kotiin ;) Meidän tyylit on kyllä niin samanlaiset, saatan siis saada täältä lisäystä myös omaan "pakko ostaa" -listaani :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa kurkistelemaan ;) Kiva, jos täältä saa ideoita omaankin sisustukseen!

      Poista